fredag 22 oktober 2010

Min framtid

Efter årsskiftet byter jag arbete. Från konsult för IUC Norrbotten till verksamhetsutvecklare hos Lindbäcks. Detta känns mycket bra! Lindbäcks har en produkt som utmanar en hel bransch, företaget satsar hårt på utveckling och trivseln bland medarbetarna är hög.

Fram till årsskiftet kommer jag att arbeta på som vanligt hos alla företag och jag ska se till så att ni som vill fortsätta få stöd i ert förbättringsarbete efter årsskiftet ska få det. Jag trivs mycket bra med att arbeta i era olika verksamheter och IUC Norrbotten och Luleå tekniska universitet är ett bra stöd för mig. Men jag känner att det är tid att hoppa på nästa utmaning för att kunna fortsätta min egen utveckling.

Enligt mitt nuvarande kontrakt har jag en semestervecka kvar att ta ut, det kommer jag att göra V47.

Trevlig helg!
/Ola

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar